Piese Ford C-Max 3

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip
1.0 EcoBoost 2012/10 92/125 998 M1DA, M1DD benzina
1.0 EcoBoost 2012/10 - 74/100 998 M2DA, SFDA benzina
1.6 EcoBoost 2010/12 - 134/182 1596 JTDA, JTDB benzina
1.6 EcoBoost 2010/12 - 110/150 1596 JQDA, JQDB benzina
1.6 TDCi 2010/12 - 85/115 1560 T1DA, T1DB diesel
1.6 TDCi 2010/12 - 70/95 1560 T3DA, T3DB diesel
1.6 Ti 2010/12 - 77/105 1596 IQDA, IQDB benzina
1.6 Ti 2010/12 - 92/125 1596 PNDA benzina
2.0 TDCi 2010/12 - 120/163 1997 TXDB diesel
2.0 TDCi 2011/02 - 85/115 1997 TYDA diesel
2.0 TDCi 2010/04 - 103/140 1997 UFDB diesel





 

Ford C-MAX

 
Noua familie Ford C-MAX a fost dezvoltată ca parte a strategiei globale ambițioase a segmentului C al companiei
 
și aduce noi nivele de stil și de dorință pe piața compactă a vehiculelor multifuncționale (MAV).
 
 
Clienții MAV din segmentul C din segmentul C au acum posibilitatea de a alege un nou Ford C-MAX cu cinci locuri sau cu un nou model Ford Grand C-MAX cu șapte locuri, dotat cu uși glisante și un design inovator de scaune,pentru a oferi spațiu și flexibilitate excepționale. 
oua gamă Ford C-MAX introduce și o serie de noi tehnologii avansate pentru clasa compactă MAV, axată pe confort sporit, siguranță și durabilitate, inclusiv Active Park Assist, un sistem avansat nou care conduce automat spațiile de parcare paralele .
Noul model Ford C-MAX a anunțat, de asemenea, sosirea familiei de motoare pe benzină Ford Ford EcoBoost, puternică, dar extrem de eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil, în automobilele Ford de clasă C.
Noul model Ford C-MAX introduce o unitate Ford EcoBoost de 1,6 litri, care, la fel ca și altele din cadrul familiei Ford EcoBoost, combină injecția directă de înaltă presiune, turbocompresorul cu turație redusă și variația autonomă
 
a camelor variabile independent, pentru a obține rezultate de economie de combustibil de până la 20 % mai bine decât motoarele convenționale cu benzină cu capacitate de deplasare mai mare, cu putere de ieșire similară.
La fel ca noua generație Ford Focus, noile modele Ford C-MAX se bazează pe noua platformă Ford de automobile pentru segmentul C global. Gama Ford C-MAX va fi inițial vândută în Europa, vânzările începând cu sfârșitul lui 2010
 
 
, în timp ce Ford Grand C-MAX cu șapte locuri va fi de asemenea oferit clienților din America de Nord începând cu sfârșitul anului 2011.Ford C-MAX cu cinci locuri va oferi, de asemenea, baza pentru două dintre cele cinci vehicule electrificate ale Ford promise să fie vândute în Europa până în 2013. În versiunea hibridă și plug-in hibride a modelului Ford C-MAX, Alegerea unui sportiv cu 5 locuri sau a unui stil cu 7 locuri .
 
Noua gamă Ford C-MAX oferă clienților europeni MAV din segmentul C o gamă de două modele alternative și distincte în funcție de nevoile lor - Ford C-MAX cu cinci locuri sportive sau noul spațial nou Ford Grand C-MAX cu șapte locuri. "C-MAX și Grand C-MAX au fost dezvoltate cu atenție în jurul nevoilor a două seturi foarte diferite de clienți vizați", a explicat Gunnar Herrmann, directorul global al liniei de vehicule C de la Ford. "Grand C-MAX este alegerea ideală pentru familiile tinere, în timp ce sportivul C-MAX se adresează unei grupe mult mai largi de vârstă".

Pentru a oferi spațiu suplimentar, Grand C-MAX are un ampatament mai lung de 140 mm și este de asemenea cu 58 mm mai mare decât C-MAX. În lungimea totală de 4,52 m, ambalajează o mulțime de locuri pentru șapte pasageri sau pentru cinci ocupanți cu o cantitate generoasă de bagaje.
 
 
Ford C-MAX cu cinci locuri are dimensiuni exterioare foarte asemănătoare cu modelul de ieșire, păstrând virtuțile C-MAX tradiționale de cameră și practică în cadrul noii sale siluete atractive. Noul model va întări atracția pentru 
 
clienții de toate vârstele care apreciază C-MAX pentru o cazare confortabilă, o poziție înaltă, o flexibilitate și o amprentă compactă.
 
 
 
 Ambele modele C-MAX și Grand C-MAX au un design interior îndrăzneț și interior, creat folosind cea mai recentă evoluție a limbajului de design kinetic al modelului Ford și construindu-se pe temele stabilite în recentele introduceri
 
de produse, cum ar fi cele mai reușite modele Ford Fiesta, Ford Kuga și Ford Mondeo. 
 
 
 
Versatilitate maximă și confort
 
 
 
Conceptul de ședere și aspectul ușii pentru noul Ford Grand C-MAX cu șapte locuri au fost finalizate după o cercetare detaliată cu utilizatorii tipici de familie pentru a identifica cele mai populare configurații.
 
 
 
Vehiculul dispune de două uși glisante din spate și un concept ingenios de pliere a scaunelor pentru scaunele din al doilea rând. Acesta are un mecanism care permite scaunului central să se plieze rapid și ușor sub scaunul din dreapta, creând un spațiu de mers pe jos între cele două scaune laterale, astfel încât pasagerii să poată accesa cu ușurință al treilea rând.
 
 
 
Noul Ford C-MAX cu cinci locuri foloseste conceptul de scaune dovedit din modelul anterior, cu trei scaune individuale 40/20/40 pliabile in al doilea rand. Sistemul ingenios de confort al Ford este o opțiune, permițând scaunului central să fie îndoit în timp ce scaunele exterioare se aliniază în diagonală înapoi și spre interior pentru a crea un aspect mai luxos 2 + 2. 
 
Cockpit - care este comun pentru ambele modele C-MAX - oferă o poziție ridicată de "punte de comandă" ridicată cu schimbător de viteze ridicat și consola centrală. Controalele și afișajele conducătorului auto includ următoarea generație a sistemului Ford Machine Interface Machine (HMI), bazat pe modelele mult apreciate introduse în vehicule recente precum Fiesta și Mondeo.
 
 
 
 
 
Performanță cu economie
 
 Noua gamă Ford C-MAX oferă cele mai noi tehnologii de propulsie pentru a oferi o combinație impresionantă de performanță sensibilă cu reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. 
 
Conducerea liniei de motorizare pe benzină este prima aplicație a noului motor Ford EcoBoost de 1.6 litri, cu patru cilindri, disponibil în versiuni de 150 CP și 180 CP. 
 
Acest motor este unul dintr-o nouă generație de motoare pe benzină reduse, de înaltă eficiență, cu emisii reduse de CO2  de la Ford. Dezvoltat pentru aplicații la nivel mondial de către inginerii de motoare din Europa, motorul Ford EcoBoost, de 1,6 litri, ușor combinat cu injecție directă de înaltă presiune, cu turbocompresoare cu inerție redusă și cu două variabile
 
independente, pentru a reduce semnificativ consumul de carburant și CO2 emisiilor. 
 
Instalat în Ford C-MAX, motorul de 180 CP oferă o manevrabilitate remarcabilă - ilustrată de timpi de accelerație de 0-100 km / h în 8,5 secunde și 50-100 km / h în 8,8 secunde (în cea de-a patra treaptă de viteză)
 
- combinată cu emisii de CO2 de doar 154 g / km. 
 
Gama de motoare diesel oferă versiuni îmbunătățite ale motoarelor diesel Ford Duratorq TDCi, de 1,6 și 2,0 litri, care au
 
fost actualizate complet pentru a îmbunătăți performanța și eficiența combustibilului și a reduce emisiile.
 
Aceste motoare oferă un consum extrem de competitiv de carburant și emisii de CO2: TDCi de 1,6 litri atinge 119 g / km CO2 în C-MAX și 129 g / km CO2 în Grand C-MAX.
 
Motoarele de benzină și diesel cu eficiență ridicată și cu emisii scăzute de dioxid de carbon sunt completate de transmisii
 
avansate, inclusiv o nouă cutie de viteze manuală Ford Durashift cu 6 trepte, utilizată pentru prima dată în noul
 
Ford C-MAX și avansată cu 6 trepte Ford PowerShift transmisie automată cu ambreiaj dublu, care sa dovedit a fi o alegere tot mai populară în modelul de ieșire.
 
Gama Ford C-MAX încorporează, de asemenea, alte caracteristici ale programului Ford ECOnetic Technologies, care
 
ajută la reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2, cum ar fi noul Ford Eco Mode, o lumină indicatoare Shift Shift și o încărcare inteligentă de regenerare.
 
 
 
Clasa de conducere dinamică și rafinament
 
 
 
"C-MAX anterioare a stabilit o reputatie pentru a oferi un echilibru minunat de dinamica de conducere recompensa si un 
 
confort impresionant", a spus Gunnar Herrmann. "Acest nou model este setat să preia această performanță la un nou nivel, oferind șoferilor o combinație de vârf de manevrare responsabilă, sportivă și rafinament general care se apropie de standardul găsit în vehiculele de lux mai mari".
 
 
 
Tehnologiile șasiu-cheie ale modelului Ford C-MAX includ un sistem complet nou de direcție electrică cu asistență electrică (EPAS), noile modele optimizate pentru suspensia spate multilink "Control Blade" și sub-cadru frontal semi-izolat, precum și echiparea standard a unui sistem avansat nou sistem de control al vectorului de cuplu (TVC) pentru a îmbunătăți
 
în continuare stabilitatea și agilitatea în viraje. Tehnologie inteligentă pentru siguranță și practică
 
Fiind primele vehicule lansate de noua platformă globală C-car Ford, modelele europene C-MAX și Grand C-MAX beneficiază de introducerea unei game impresionante de tehnologii avansate care se găsesc în general în vehicule mai mari și mai premium.
 
Printre aceste noi tehnologii se numără o serie de caracteristici care vor îmbunătăți caracterul practic și siguranța clienților  
 
și a familiilor acestora. Unele dintre inovațiile cheie includ:
 
• Asistență parcare activă
 
• Sistem de informare la fața locului
 
• Limitator de viteză
 
• Beltminder pentru scaunele din spate (numai Ford Grand C-MAX)
 
• Blocări electrice pentru copii
 
• Hayon cu acționare electrică
 
• Camera de vedere din spate
 
 • O parte a noului model Global C-car al companiei Ford
 
 Introducerea noii familii Ford C-MAX în Europa la sfârșitul anului 2010 anunță sosirea noii generații de autovehicule Ford
 
media pe baza noii platforme globale C-car, care va include și noul Ford Focus în 2011.
 
Mergând înainte, modelele construite pe această platformă vor fi vândute în toate regiunile din întreaga lume, iar vânzările
 
totale vor depăși două milioane de unități anual până în 2012. Noua platformă este de așteptat să sprijine în cele din urmă cel puțin zece modele sau derivate diferite.
 
Ford C-MAX de generația a doua este adus la bataie până în prezent cu o serie de îmbunătățiri pe care cumpărătorii de familie le vor iubi.
 
 
 
Zece revizuiri
 
MPV compact Ford C-MAX a fost tratat la spălare și curățat. Stilul mai curat și motoarele sunt o remiză mare, cu
 
 
 
 
 
introducerea unui tablou de bord în stil Focus și a unui motor diesel de 1.5 litri care va fi marele vânzător din Marea Britanie.  
 
Rafinamentul a fost îmbunătățit și există o mulțime de opțiuni de înaltă tehnologie care trebuie luate în considerare.
 
Fundal
 
Compromisul nu trebuie să fie un cuvânt murdar. De fapt, compromisul inteligent este exact ceea ce stă la baza designului
 
MPV compact Ford C-MAX. Iată o mașină care trebuie să fie suficient de mare pentru a se potrivi familiei și bagajei, dar nu
 
atât de mare încât este prea greu să pilotezi în oraș sau în parc. Este nevoie de un motor cu cuplul pentru a mișca o mașină
 
încărcată complet, dar nu una care este atât de sete că șirurile de genți de familie vor fi întinse până la punctul de rupere.
 
Ar fi nevoie de toate caracteristicile moderne de siguranță și de confort pe care cumpărătorii le cer, dar prețurile nu sunt în
 
afara pachetelor salariale care au deja uniforme școlare pentru a-și cumpăra gură și foame pentru hrănire.
 
Lansarea locului dulce în toate aceste decizii și multe altele de lângă acesta este locul în care expertiza se află și este motivul pentru care C-MAX este una dintre cele mai mari mașini de vânzare din clasa sa. Ford a introdus pentru prima dată acest model compact MPV în 2003 și de atunci a vândut mai mult de 1,2 milioane în Europa și deține în prezent o cotă de piață de 12%. Acest model puternic revizuit de a doua generație se pare că va face mai multe incursiuni în acțiunile rivalilor, cum ar fi Citroen C4 Picasso, Volkswagen Golf SV, Renault Scenic și Peugeot 3008.
 
 
 
Experiența de conducere
 
 
 
 
 
C-MAX a fost întotdeauna o alegere ușoară pentru oricine se bucura de condus. A fost de departe cea mai bună mașină din clasa sa când a arătat un drum B. Acum, când Golf SV este în jur, această superioritate nu mai este atât de tăiată și uscată, dar este încă un act de clasă. O atenție deosebită de această dată a fost plătită îmbunătățirii rafinamentului.  
 
 
 
Zgomotul, vibrațiile și duritatea au fost îmbunătățite prin utilizarea geamurilor laterale mai groase și a unor etanșări mai absorbante în jurul hayonului și oglinzii retrovizoare. Motorul bara de protecție a căldurii a fost umplută cu material de amortizare acustică pentru a reduce zgomotul sistemului de
 
 
 
propulsie, iar variantele diesel sunt echipate cu etanșări acustice suplimentare pentru a reduce în continuare impactul zgomotului. Un volant de masă reglabil dublu ajută la reducerea mișcărilor de mișcare atunci când motorul este sub sarcină, în timp ce montațiile revizuite ale motorului oferă o perfecționare îmbunătățită în timpul funcționării Auto-Start-Stop.
 
 
 
Steaua liniei motorului este motorul TDCi de 1,5 litri de 120 CP, văzut pentru prima dată în modelul C-MAX, înlocuind vechea unitate de 1,6 litri. Puterea crește cu cinci procente, în timp ce emisiile scad cu șase puncte. Există, de asemenea, motoarele multe premii, oferite din nou în ieșiri de 100 și 125PS. Dieselul de mare capacitate din gama este o unitate revizuită de 150 CP de 2,0 litri. 
 
 
 
Proiectați și construiți 
 
Designul acestui C-MAX este evolutiv, multe dintre ele fiind actualizate pentru a reflecta gândirea contemporană Ford.
 
Stilul dinamic oferă un capăt frontal mai puternic, mai elegant, cu grilă trapezoidală inversată distinctivă a Ford. Jeturile de spălare au fost ascunse sub parbriz, pentru a oferi un aspect mai curat, în timp ce hayonul a primit un aspect mai fin și mai sofisticat dintr-o singură piesă.
 
 
 
În interior, veți găsi o cratimă care este mult mai agitată decât modelul anterior, reflectând rafinamentele de proiectare de climatizare care au acum butoane care sunt mai ușor de recunoscut și de diferențiate unul de altul. Practicitatea se îmbunătățește și cu o consolă de stocare centralizată redesenată. Scaunele încă se rostogolesc individual într-o singură
 
mișcare pentru a crea o podea plată, cu peste 470 de litri de spațiu, cu toate cele cinci scaune în loc.
 
 
 
 
 
Piața și modelul
 
 
 
Prețurile încep de la puțin peste 18.000 de lire sterline și ajung până la puțin peste 26.000 de lire sterline, deci există un model de economisire de aproximativ 1.600 de lire sterline pe modelul Grand C-MAX mai mare, dacă nu aveți nevoie de acea versiune cu 7 locuri. Ford a mers destul de mare pe gizmosul electronic în această ultimă iterație a modelului C-MAX.
 
Ultimul model a avut și o mulțime de caracteristici inteligente și Ford le-a lăsat pe cele mai multe dintre ele pe lista de opțiuni,
 
oferind clienților posibilitatea de a alege dacă vor să plătească suplimentar sau nu pentru aceste lucruri frumoase. Acum puteți
 
 
 
 
 
obține unul dintre deschizătorile pentru hayon care funcționează atunci când vă loviți cu piciorul sub bara de protecție.  
 
Acestea ne-au dat întotdeauna un pic ciudat, pentru că dacă ești atît de încărcat că nu poți deschide bocancii, chiar o să stai acolo să faci manevre cu un singur picioare? 
 
Oricum, există un sistem de parcare perpendicular și o evitare a coliziunii Active City Stop, care funcționează la o viteză de până la 31 km / h. Cel mai nou sistem de conectivitate Sync2 Voice-activated de la Ford este de asemenea disponibil, oferind  sincronizarea smartphone-urilor și posibilitatea de a controla unele funcții minore ale mașinii prin comanda vocală. Ecranul 
 
tactil de culori mai clare, de 8 inch, este un plus bun venit. Ford ne aduce și tehnologia MyKey, care permite părinților să stabilească o viteză maximă și să limiteze volumul stereo în avans, pentru a împiedica ca tinerii să devină un pic exagerați.
 
 
 
Costul proprietății
 
Modelele diesel vin într-adevăr în propria lor când sunteți dispuși să puneți câteva mile pe ceas. Dacă doriți ca modelul
 
C-MAX să fie doar un vehicul de școală și de cumpărături, ar fi bine să vă sfătuim să mergeți la unul dintre cele mai  economice modele de benzină de 1,0 litri, deoarece acestea sunt la prețuri atât de ieftine încât să fie o achiziție mai eficientă din punct de vedere al costurilor . Variantele de 1,0 litri returnează 117g / km de CO2. Cu toate acestea, beneficiați de avantajele economice ale motorului diesel și veți economisi mari. Dieselul TDCI de 1.5 litri returnează o cifră combinată de combustibil mai bună de 65mpg cu 105g / km de CO2, ceea ce este excelent pentru o mașină de această dimensiune și cu acest cuplu mult. Du-te pentru 2.0 litri și va primi, de asemenea, în jur de 60mpg.
 
Asigurarea reflectă profilul proprietarului familiei C-MAX, un record excelent al siguranței și securității și un cost redus al reparațiilor. Modelul de 1.6 litri este de așteptat să fie evaluat la doar grupul 16E. 
 
Compară cu grupul 19E pentru un motor diesel de 110 CP Renault Scenic.
 
 
 
Rezumat
 
 
 
Într-adevăr, Ford nu avea nevoie să facă o mulțime de la C-MAX pentru al menține la capul pachetului.  
 
Îmbunătățirile aduse interiorului și câștigurile mari de eficiență generate de motorul diesel de 2,0 litri,precum și introducerea
 
motorinei de 1,5 litri, sunt toate actualizări demne, dar aspectul general, simțul și atracția modelului C-MAX nu au a fost modificat semnificativ.
 
Cu toate acestea, sosirea noilor intrați pe această piață, în special Volkswagen Golf SV, înseamnă că, dacă Ford ar fi fost mulțumit să se odihnească pe lauri, ar fi putut să vadă că C-MAX a scăzut rapid din grație.
 
În prezent, această mult îmbunătățită mașină de a doua generație pare să aibă ceea ce este nevoie pentru a-și păstra rivalii pe degetele picioarelor încă o vreme

 

 

Tip Motor
 Uşi
 Putere Tipul
scaune Anul
Anul
Piese auto Ford C-Max 2.0 Duratorq TDCi (163 Hp) DPF Automatic 5 163 MPV  5  2010  2015
2.0 Duratorq TDCi (163 Hp) DPF 5 163 MPV  5  2010  2015
2.0 Duratorq TDCi (140 Hp) DPF Automatic 5 140 MPV  5  2010  2015
2.0 Duratorq TDCi (140 Hp) DPF 5 140 MPV  5  2010  2015
1.6 EcoBoost SCTi (150 Hp) S&S 5 150 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratec Ti-VCT (125 Hp) 5 125 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratorq TDCi (115 Hp) DPF S&S 5 115 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratorq TDCi (115 Hp) DPF 5 115 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratec Ti-VCT (105 Hp) 5 105 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratorq TDCi (95 Hp) DPF S&S 5 95 MPV  5  2010  2015
1.6 Duratorq TDCi (95 Hp) DPF 5 95 MPV  5  2010  2015
1.0 EcoBoost (125 Hp) S&S 5 125 MPV  5  2010  2015
1.0 EcoBoost (100 Hp) S&S 5 100 MPV  5 2010 2015

 

Piese Ford C-Max 3 | AltGradAuto.ro