Piese Ford CMax Mk2

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip
1.6 2007/04 - 2010/09 85/116 1596 HXDA, HXDB, SIDA benzina
1.6 TDCi 2007/02 - 2010/09 66/90 1560 GPDA, HHDA, HHDB diesel
1.6 TDCi 2007/02 - 2010/09 80/109 1560 G8DA, G8DB, G8DD diesel
1.6 TDCi 2007/02 - 2010/09 74/101 1560 G8DC, MTDA diesel
1.6 Ti 2007/02 - 2010/09 74/100 1596 HWDA, HWDB, SHDA, SHDB, SHDC benzina
1.8 2007/02 - 2010/09 92/125 1798 QQDA, QQDB benzina
1.8 2007/02 - 2010/09 90/122 1798 QQDC benzina
1.8 TDCi 2007/02 - 2010/09 85/115 1753 KKDA, KKDB diesel
2.0 2007/02 - 2010/09 107/145 1999 AODA, AODB, AODE, SYDA benzina
2.0 TDCi 2007/02 - 2010/09 100/136 1997 G6DA, G6DB, G6DD, G6DG diesel
2.0 TDCi 2008/02 - 2010/09 81/110 1997 IXDA diesel
2.0 TDCi 2007/02 - 2010/09 98/133 1997 G6DC, G6DE, G6DF diesel





Tip Motor
 Usi
 Putere
Tipul
 scaun
 Anul
 Anul

Piese auto Ford C-Max 2.0 TDCi (136 Hp)

5
136
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford C-Max 1.8 Tdci (115 Hp)

5
115
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford CMax 2.0 16V (145 Hp)

5
145
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford C-Max 1.8 16V (120 Hp)

5
120
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford C-Max 1.6 TDCi (90 Hp)

5
90
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford CMax 1.6 TDCi (109 Hp)

5
109
Microbuz
5
2003
2007

Piese auto Ford C-Max 1.6 16V (116 Hp) Ti-VCT

5
116
Microbuz
5
2004
2007

Ford C-Max

Stilul caroseriei: Van
Segment: MPV mic
Versiunea facelift a compactului MPV Ford a fost prezentată la Salonul Auto de la
Bologna din 2006 și a ajuns la reprezentanți în primăvara anului 2007. 
Ford a renunțat la plăcuța de identificare Focus C-Max și a înlocuit-o cu doar C-Max
pentru a defini mai bine mașina ca parte a gama MPV a mașinii, numită Max. În timp
ce gama motorului a rămas la fel ca înainte, modelul C-Max a suferit o îmbunătățire
vizuală actualizată pentru al aduce în concordanță cu noul limbaj Kinetic Design al
Ford. Desi masina nu a fost dezvoltata pe baza conceptului Kinetic, Ford a aplicat
o serie de retusuri atat la exterior cat si la interior pentru a face masina mai
atragatoare.
Ford prezintă un nou look pentru Ford C-MAX la Salonul Auto de la Bologna din
acest an. Noul Ford C-MAX beneficiaza de un nou design rafinat, incluzand elemente ale
limbajului de forma "kinetic design" al companiei, plus un interior imbunatatit
semnificativ si o serie de noi caracteristici. 
Noul Ford C-MAX se va alătura modelului Ford S-MAX, votat mașina anului 2007,
pentru a oferi două vehicule multifuncționale stilate și sportive. 
"Deși am lansat inițial acest vehicul ca Ford Focus C-MAX, am ales să oferim modelului
împrospătat propria identitate, similară modelului S-MAX", explică Stephen Odell,
vicepreședinte Marketing, Vânzări și Service pentru Ford of Europa.
 
"Piatra de temelie a strategiei noastre" MAX "este de a oferi clienților toate
caracteristicile, spațiul și flexibilitatea de care au nevoie dintr-un vehicul de
familie, dar cu un stil care le permite să se remarce în mulțime și mai ales să
maximizeze plăcerea de a conduce" a spus Odell. "Atât noul C-MAX cât și cel mai
mare S-MAX sunt adevărate pentru acest concept - versatil, confortabil și spațios,
dar și distractiv de condus."

Proaspete și contemporan
Partea frontală a autovehiculului introduce prize de aer distincte, în timp ce
grila inferioară prezintă trapezoidul mare inversat, element cheie al designului cinetic.
 
Noua bara de protecție din o singură piesă integrează luminile de ceață verticale,
acestea combinând cu farurile noi pentru a crea un aspect distinctiv și sportiv.
Împreună cu o nouă capotă cu trei planuri, aceste elemente conferă C-MAX o senzație
sportivă deosebită, subliniind tema "energiei în mișcare" pe care o creează designul cinetic.

Tehnologia de iluminare nouă și inovatoare include lămpi frontale de descărcare de
înaltă intensitate (HID), care utilizează "benzi luminoase" în locul becurilor de
parcare convenționale. Tuburile fluorescente iluminate în albastru deschis urmează
forma luminilor frontale și accentuează profilul frontal înclinat. 
În spate, C-MAX primește o bara de protecție reproiectată și noi lămpi spate cu
LED-uri. Atât barele de protecție față cât și spate sunt mai mici și mai pline
decât înainte, oferind mașinii un aspect puternic și agil din orice unghi. De
asemenea, noul "sticlă albastră" adaugă un plus de clasicitate stilului vehiculului.
 
Design interior nou 
Panoul de bord, consola centrală și garniturile ușilor au fost reproiectate cu
materiale de calitate superioară. Noile instrumente au grafică clară și sunt
acum iluminate într-un roșu cald. 
Noua consola centrală oferă o mulțime de spațiu de depozitare și este echipată
cu o priză de intrare auxiliară pentru sistemul audio. Noul C-MAX include de
asemenea o pârghie de frână de mână în formă de Z, care economisește spațiu și
îmbunătățește aspectul. 
Culorile interioare noi, elementele grafice noi, cum ar fi inserțiile de ușă
cu mânere în formă de bumerang, care servesc de asemenea ca brațe, un spațiu mai
mare de depozitare, precum și un nou design de scaun și materiale de scaun,
adaugă stil, confort și practicitate cabinei pasagerilor. O acoperire de sticlă
panoramică va fi disponibilă pe noul model, oferind un mediu luminos și aerisit,
menținând în același timp căldura soarelui cu stratul său "Solar Reflect". 
Informații detaliate și date tehnice pentru Ford C-MAX
 
După facelift la jumătatea anului 2007 au existat trei nivele de echipare Style, Trend și Titanium.
Titanium oferea jante de 17 țoli din aliaj, player CD / MP3 Sony, ștergătoare cu senzor de ploaie,
faruri automate și funcția de auto întunecare a oglinzii retrovizoare.Ca alternative au fost disponibile cu combustibili
alternativi GPL sau CNG comprimat. A fost disponibilă Duratec HE Flexifuel de 1.8 care funcționează
 
cu combustibil alternativ bazat pe un amestec de 85 % bioetanol.
 
Ford C-MAX de generația a doua este adus la bataie până în prezent cu o serie de
îmbunătățiri pe care cumpărătorii de familie le vor iubi.

Zece revizuiri 

MPV compact Ford C-MAX a fost tratat la spălare și curățat. Stilul mai curat
și motoarele sunt o remiză mare, cu introducerea unui tablou de bord în stil
Focus și a unui motor diesel de 1.5 litri care va fi marele vânzător din Marea
Britanie. Rafinamentul a fost îmbunătățit și există o mulțime de opțiuni de înaltă
tehnologie care trebuie luate în considerare.

Compromisul nu trebuie să fie un cuvânt murdar. De fapt, compromisul inteligent
este exact ceea ce stă la baza designului MPV compact Ford C-MAX.
Iată o mașină
care trebuie să fie suficient de mare pentru a se potrivi familiei și bagajei,
dar nu atât de mare încât este prea greu să pilotezi în oraș sau în parc. Este
nevoie de un motor cu cuplul pentru a mișca o mașină încărcată complet, dar nu
una care este atât de sete că șirurile de genți de familie vor fi întinse până
la punctul de rupere. Ar fi nevoie de toate caracteristicile moderne de siguranță
și de confort pe care cumpărătorii le cer, dar prețurile nu sunt în afara
pachetelor salariale care au deja uniforme școlare pentru a-și cumpăra gură și
foame pentru hrănire. 
 
Lansarea locului dulce în toate aceste decizii și multe altele de lângă acesta
este locul în care expertiza se află și este motivul pentru care C-MAX este una
dintre cele mai mari mașini de vânzare din clasa sa. Ford a introdus pentru prima
dată acest model compact MPV în 2003 și de atunci a vândut mai mult de 1,2 milioane în
Europa și deține în prezent o cotă de piață de 12%. Acest model puternic revizuit de
a doua generație se pare că va face mai multe incursiuni în acțiunile rivalilor,
cum ar fi Citroen C4 Picasso, Volkswagen Golf SV, Renault Scenic și Peugeot 3008.
 
Piese auto Ford C-Max

Ani 2007-2011

Lista motorizari Ford Cmax

1.6 Tdci, 1.6 Ti, 1.8, 1.8 Tdci, 2.0, 2.0 Tdci

Piese Ford CMax Mk2 | AltGradAuto.ro