Intervalele de service sunt de 15.000 de kilometri, iar autoutilitara are o garantie de trei ani / 100.000 de km.
Pachetul de asistenta Ford este standard, incluzand „continuarea incarcarii”, prin care, daca un Curier se descompune la o livrare, continutul acestuia poate fi livrat gratuit in timp ce autoutilitara este reparata.
In ceea ce priveste economia de combustibil, cele mai mici costuri de functionare ale Ford Tourneo Courier Mk2 generatie de dupa 2018.
O versiune speciala cu emisii scazute a aceluiasi motor a fost, de asemenea, disponibila, care, cu un pret de 76.3mpg (si emisii de CO2 de doar 97g / km), a facut din Transit Courier cea mai economica vanzatoare in prezent.
In aceasta privinta, EcoBoost pe benzina ramane mult in urma cu 54mpg, dar pentru calatoriile in jurul oraselor si oraselor ar putea fi de fapt o propunere mai economica, deoarece motoarele diesel nu le plac de obicei calatoriile scurte. Totusi, aceasta va depinde de stilul dvs. de conducere. Dupa introducerea unor teste mai dure de economie a combustibilului WLTP la jumatatea anului 2018, titlul de cel mai economic Tourneo Courier este acum impartit intre dizelele de 75 CP si 100 CP 1,5 litri. Acestea promit in jur de 67mpg - inca extrem de bune pentru o camioneta moderna.
Securitate si securitate Ford Transit Courier
3,8 din 5
3.8
Echipament de siguranta mai degraba decat genial
Nu exista nicio alarma montata ca standard pe orice model
Nivelurile de siguranta Ford Transit Courier sunt rezonabile, daca nu sunt exceptionale. Versiunea pentru pasageri Tourneo Courier a obtinut un rating Euro NCAP de patru stele atunci cand a fost testat in 2014, dar testul a fost considerabil mai dur de atunci.
Elementele standard de siguranta Ford Tourneo Courier includ:
Control electronic de stabilitate (ESC)
Asistenta Hill-start
Mitigarea rollover, care este declansata daca senzorii detecteaza autoutilitara care se inclina peste un punct periculos
Trailer Sway Control, care poate frana rotile individuale pentru a tine remorcile sub control
Modelele Base Kombi sunt dotate, de asemenea, cu mai putin de sase airbag-uri ca si standard, plus monitorizarea presiunii in anvelope (este optional in restul gamei), in timp ce modelele de camion cu panou Trend si Sport cu Ford Sync includ o functie de asistenta de urgenta.
In caz de accident, acest lucru poate efectua un apel direct catre operatorii locali de servicii de urgenta daca telefonul mobil al ocupantilor este conectat la sistemul Bluetooth. Poate oferi locatia exacta a autoutilitarei si foloseste limba locala corecta pentru a da informatiile, pe baza informatiilor GPS. Foarte istet.
Cu toate acestea, desi puteti specifica monitoarele blindspot ca o optiune suplimentara, ajutoarele de siguranta active, cum ar fi franarea de urgenta autonoma si asistenta de mentinere a benzii nu sunt deloc disponibile.
In ceea ce priveste securitatea, Tourneo Courier dispune de standard de blocare la distanta si de imobilizare. Totusi, va trebui sa platiti suplimentar pentru un sistem de alarma.
Ford Tourneo Courier Sport 1.5 TDCI EcoBlue 100 CP.
Model testat facelifted Sport
Putin mai multa putere de la un motor mai nou
Totusi o camioneta mica si eleganta
Poate avea doar 100 CP, dar acest model Sport pare destul de ascutit pentru a-si justifica pretul mai mare fata de modelele cu tendinte mai mici.
Motorul diesel este surprinzator de linistit la ralanti si scoate rezonabil prompt datorita puterii de tractiune de 215 Nm, cu muschi suficient pentru a face fata sarcinilor grele.
In timp ce linistiti la viteze mici ale motorului, nivelul volumului creste pe masura ce ridicati viteza, desi acest lucru va asteptati intr-o camioneta diesel mica. Cu toate acestea, exista suficient de multa scadere pentru a nu fi nevoit sa lucreze prea tare motorul pentru a face progrese.
Profitarea maxima a puterii motorului este o cutie de viteze foarte simpla si un ambreiaj usor de echilibrat, ceea ce te face sa simti ca conduci o masina mica, mai degraba decat o camioneta minuscula. Cu sase angrenaje, motorul este destul de linistit la viteza.
De asemenea, nu exista prea mult zgomot de vant pe autostrada, desi multe zgomote rasuna de pe carosabil. Cu toate acestea, pachetul acoperit cu tesatura din modelul nostru de testare a prevenit cu succes orice zgomot din reteaua de sarcina care rasuna in cabina.
In ceea ce priveste suspensia, aceasta este destul de ferma, potential exagerata de aliajele de 16 inci care vin cu finisaj Sport, adica mai putin cauciuc si mai mult metal intre dvs. si drum.Curierul este bine configurat, insemnand ca este in mare parte foarte confortabil, dovedindu-se suficient de ferm incat sa se simta in pas cu incarcaturile grele, fara a sari in jurul drumului, in timp ce ramane plantat in jurul colturilor. Franele se simt, de asemenea, puternice si in sarcina de a mentine sarcinile grele.Adaugarea la acest sentiment de securitate este o directie bine ponderata care ofera un bun sentiment de control.In timp ce scaunul ofera un suport adecvat pentru spate, ne-a luat o multime de joc cu scaunul pentru a gasi o pozitie confortabila in aceasta versiune.
Ce este special cu Tourneo Courier Sport?
Fasia, care are o alegere a culorilor in functie de culoarea corpului autoutilitarei, face o impresie instantanee. Subliniind acest aspect, Sportul este singurul Curier care vine cu bare de protectie complet colorate si mulaje laterale, la standard.
De asemenea, obtineti placi antiderapante si posterioare, un finisaj „Magneto Grey” pentru oglinzile usilor si jante unice de aliaj de 16 inci, plus panouri speciale cu balansoar Sport. Nu este Tourneo Connect M-Sport, dar este izbitor, cu toate acestea.